18 mar. 2012

Crea Conmigo!


Estaba impaciente por contaros este secreto...


   El próximo viernes será el 1º cumpleaños de mi blog y para celebrarlo llevo varios días perfeccionando una idea.  Esta idea se llama Crea Conmigo.






Os gusta esta tela?





Pues les he enviado un metro a 8 magníficas blogueras que me inspiran cada día:




1.3PaM 
2.Para mi peque con amor
3.Diario de Naii
4.Mi Rincón de Mariposas
5.El Arca de Glops 
6.La Pantigana
7.Effiemaakt 
8.Trapeando


Menuda selección de lujo!!   tengo que agradeceros a todas vuestra participación, es una satisfacción que todas hayais dicho que SIII!

Es mi manera de celebrar el cumpleaños, creando y ayudando a crear!

Ahora que las 9 tenemos la tela, haremos un proyecto con ella, por separado, y os lo enseñaremos el 15 de abril (no queremos prisas!)



Te gusta la idea??

Pues si quieres ser la 10ª invitada al Crea Conmigo, sólo tienes que dejar un comentario a esta entrada diciendo: yo también quiero crear! (o algo así).  El viernes sortearé otro metro de tela entre las lectoras del blog que os animeis a ayudarme con esta idea.

En caso de ser tú la ganadora, te mandaría la tela el sábado... así que tendrías más o menos dos semanas para hacer tu proyecto y enseñárnoslo el día 15 de abril.



Te animas?  Gracias, sabía que podía contar contigo!


65 comentarios:

  1. Qué buenísima idea!!!!! POR TI LO DEJARÍA TODO. Me apunto!!!
    María

    ResponderEliminar
  2. Pues yo me apunto encantada, a ver si hay suerte...

    ResponderEliminar
  3. Yo no me atrevo a apuntarme, que no ando muy bien de imaginación... Pero quería felicitarte por la idea, muy original!! ... Estoy deseando ver resultados ;)

    ResponderEliminar
  4. Me encanta esa tela para...... Me apunto!! Me parece una forma de celebrar el cumpleblog de lo más original. Cuenta conmigo!! Besos.
    *El costurero de Ani*

    ResponderEliminar
  5. Ahh y me llevo el anuncio a mi blog para que lo vea el mayor número de gente posible, celebramos tu cumpleblog!!

    ResponderEliminar
  6. feliz cumpleblog!
    a ver que vais creando todas juntas ;-)

    ResponderEliminar
  7. Yo solo quiero desearte un exitazo con esta iniciativa!
    Gracias por contar conmigo!!
    Un besazo!!!

    ResponderEliminar
  8. Genial la idea, estoy deseando ver las maravillas que hareis con esa tela.

    ResponderEliminar
  9. Yo no me apunto pero me encanta la idea! Tengo muchas ganas de ver el proyecto final, que seguro que será una pasada con unas artistazas como vosotras :)

    ResponderEliminar
  10. Wow así que ese era el proyecto, me encanta tu idea! No sé si animarme porque me da mucho respeto, sois todas super expertas pero venga, si me toca me animo que la tela es preciosa. Y si no pues deseando ver vuestras creaciones :)

    ResponderEliminar
  11. Me apunto a un bombardeo!!!
    Caljoanymas.blogspot

    ResponderEliminar
  12. Yolanda, en una idea genial, mil gracias por contar conmigo, espero no defraudarte... ¡la tela es super bonita! Un beso.

    ResponderEliminar
  13. Me apunto, yo también quiero crear!!
    Y me parece muy interesante la iniciativa!!

    ResponderEliminar
  14. ¡¡muchísimas gracias por la invitación!!
    y felicidades por este súper año de blog!

    ResponderEliminar
  15. SI, yo también quiero crear! una idea fantástica, increíble...
    y ya te felicito por el cumpleblog...no se me vaya a pasar...
    besos, mara

    ResponderEliminar
  16. ¡Qué buena idea! Felicidades por tu cumpleblog y cuenta conmigo...

    ResponderEliminar
  17. Yo quiero!! arriba los retos!!! jur jur jur!!! Yes I can!

    ResponderEliminar
  18. No me puedo apuntar, esta vez, pero admito que has tenido una idea estupenda. La tela, es muy chula, FELIZ CUMPLEBLOG!!!. Te seguiré de cerca...

    ResponderEliminar
  19. Qué buenísima idea!!!! Yo me apunto, pero no sé si me igualaré a tí en imaginación, jajajaja, muchas felicidades por tu cumpleblog...y que cumplas muuuchos maaaas!!!!

    ResponderEliminar
  20. Ostras! Yo también quiero. Tengo un par de ideas.
    M

    ResponderEliminar
  21. Yo también me apunto, desde luego!
    charo
    cosiendoyaprendiendo

    ResponderEliminar
  22. Que buena idea! Me apunto.
    escobarlore@gmail.com

    ResponderEliminar
  23. Jo, qué pedazo idea para celebrar el año!! Pues sí, ¡yo también quiero crear algo! A ver si hay suerte...
    albucaa@yahoo.es

    ResponderEliminar
  24. Muhísimas gracias por invitarme a tu cumple. Espero estar a la altura. Besikos!!

    ResponderEliminar
  25. Yo estaría encantada de crear algo con vosotras....

    ResponderEliminar
  26. Ya se que hare con la tela!!!! Aix que ganitas tengo de que me toque, quiero coser!!!!

    ResponderEliminar
  27. Una idea estupenda. Me encantaría apuntarme a mi aficción preferida inventar que hago con un trocito de tela y unos adornitos.
    Me gustaria ser la 10ª.
    Un beso

    ResponderEliminar
  28. alaaa, que Buena idea yo tengo clarisimo lo que voy hacer y no necesito un metro con un cuarto me sobra ummm que ganas haber si tengo suerte

    info@corteflamenco.com

    ResponderEliminar
  29. Pensaba que había comentado :-((
    Has tenido una idea genial, aunque nos tengas a todas algo revolucionadas y, por qué no decirlo, estresadas... jejejeje. Esperemos que la inspiración nos pille trabajando... pero si nos pilla en la cama, como es mi caso, nos levantaremos a dibujar, jejejeje

    ResponderEliminar
  30. Me parece una idea genial!!!!
    La tela es preciosa, me apunto, tengo un par de ideas que quedarian preciosas, a ver si la fortuna me sonrie, :)
    Mil besotes

    ResponderEliminar
  31. qué ganas de ver las creaciones de estas artistazas!

    ResponderEliminar
  32. Me encanta la idea!!! Aunque yo no me apunto, porque tengo muchos encargos pendientes y poco tiempo para coser... si además me apunto a esto (que me apuntaría sí o sí...) va a ser que puedo acabar tarumba.

    Enhorabuena por la iniciativa y FELIZ CUMPLEBLOG!!!

    ResponderEliminar
  33. www.lacestitadelabores.blogspot.com21 de marzo de 2012, 10:31

    Me encanta la idea, muchas felicidades por anticipado. Me gustaría muchísimo participar.

    ResponderEliminar
  34. Valla, hay 33 comentarios!! jajaj. Bueno me apunto por seacaso me toca, nunca se sabe...ademas creo que tengo esa tela igual!! UNa vez compre unas telas africanas y tengo retales en alguna caja del trastero. No se si tengo que dejar mi email, lo dejo pro seacaso: tenderetetrestristestigres@hotmail.com

    ResponderEliminar
  35. He llegado hasta aquí desde el Arca de Glops y Yo también quiero crear!!!

    ResponderEliminar
  36. Guau, me encanta la idea. Yo no he participado aun en ningun crea conmigo ni cose conmigo porque aun no me defiendo del todo bien con la costura pero me encanta ver todos los tutoriales que poneis y las maravillas que haceis. Estoy deseando ver el dia 15 lo que habeis hecho. Un beso y feliz cumpleblog!!!

    ResponderEliminar
  37. Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of your web site
    is fantastic, as well as the content!
    My website - Adidas Golf shoes

    ResponderEliminar
  38. hey there and thank you for your information – I have definitely picked up something new from right here.
    I did however expertise some technical issues using this website, as
    I experienced to reload the website many times previous to I could get
    it to load properly. I had been wondering if your hosting is OK?
    Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and could
    damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.

    Anyway I am adding this RSS to my email and could look out for
    much more of your respective fascinating content.

    Ensure that you update this again very soon.
    My page > www.abccpas.com

    ResponderEliminar
  39. Thanks for finally writing about > "Crea Conmigo!" < Liked it!
    Have a look at my site - activesync 4.5

    ResponderEliminar
  40. With havin so much content do you ever run into any
    problems of plagorism or copyright infringement?

    My blog has a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my agreement. Do you know any solutions to help protect against content from being ripped off? I'd definitely appreciate it.
    My blog post - Abc Catalog Shopping Online Store

    ResponderEliminar
  41. This post presents clear idea designed for the new viewers of blogging, that genuinely how to
    do blogging.
    My blog post - absolutely free people searches

    ResponderEliminar
  42. Hello I am so happy I found your webpage, I really found you by error,
    while I was searching on Yahoo for something else, Anyhow
    I am here now and would just like to say thanks for a marvelous post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design),
    I don't have time to read it all at the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the great job.
    My web-site : address finder uk

    ResponderEliminar
  43. Attractive portion of content. I simply stumbled
    upon your weblog and in accession capital to assert
    that I acquire actually loved account your
    weblog posts. Any way I will be subscribing on your augment or even
    I success you get entry to constantly quickly.


    My web site http://Bak.zoomacom.org/wiki/index.php?title=Utilisateur:BorisChav

    ResponderEliminar
  44. Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful info. Thanks for the post. I will certainly return.

    Also visit my blog; yankeeshq.com

    ResponderEliminar
  45. Fastidious replies in return of this issue with solid arguments and describing
    the whole thing concerning that.

    My web-site ... adoption Information
    Also see my page > adding fractions with unlike denominators

    ResponderEliminar
  46. Howdy this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    my weblog graduate certificates

    ResponderEliminar
  47. After a satisfying meal. There is also proof that suggests the actual
    concentration of these supplements imported from China, have less acai berry than
    indicated by their labels and have other ingredients and artificial fillers.
    In this case a physician would typically examine a cyst over about one month.


    my blog ... web site

    ResponderEliminar
  48. Solid post. I'm studying something similar here at University of Colorado Boulder. It's truly
    stimulating to discover writing from other writers and see a little bit from their source.

    If it's okay, I'd definitely appreciate it if I might use a few of the articles on your blog.

    And of course, I'll post a link to your site at blogger.com on my own blog. Kudos for sharing.

    Visit my homepage load Balancing open source

    ResponderEliminar
  49. I actually found some brand-new help and advice from this. It's awesome that you spent the time to do all this. I just as before discover myself personally using up a bit too much time simultaneously reading and/or commenting. But so what, it was nevertheless worthwhile.

    my page :: submit african Articles

    ResponderEliminar
  50. It's going to be finish of mine day, however before finish I am reading this impressive article to improve my knowledge.

    My web site - nokia 808 specification

    ResponderEliminar
  51. Hey there, I just wanted to see if you ever have any problems with hackers?
    My last joomla blog at http://pandielleando.blogspot.com/ was hacked and I ended up losing five months of
    hard work due to no back up. Do you have any ideas to
    stop intrudersBy the way, is your template custom made
    or did you download it from elsewhere? A template such as yours with a
    handful of quick changes would finally make my page shine.
    Tell me where you got your template when you get the chance.


    Feel free to surf to my blog ... http://www.misfire.theenemy.dk/w/index.php?title=Bruger:Sunowagqynu056

    ResponderEliminar
  52. Effectively, my speedy initial suggestion is entire body fat calisthenics because the
    benefits you obtain with this sort of instruction is just unbelievable.


    Stop by my web blog; adjustable dumbbells

    ResponderEliminar
  53. This time, I have been drinking not less than two to
    a few liters of drinking water per day during the commencing.


    Also visit my homepage; hex dumbbells cheap

    ResponderEliminar
  54. I have employed a number of the more mature Bowflex types along with the strength rods and felt they could not match the truly
    feel of true weights.

    Feel free to surf to my blog post; Rednecktube.com

    ResponderEliminar
  55. Much too calculate quickly, look at that at about one dollar a pound, just one particular set of 35 pound dumbbells can run 70 or so dollars.


    Feel free to visit my web site - free weights for sale

    ResponderEliminar
  56. Anyhow, the Somanabolic Muscle Maximizer is unique from the feeling that it's not a normal exercise application but a specific one particular which helps various folk attain their diverse health and fitness targets. Except this is exactly what does happen, frequently in badly considered build muscle strategies. It will never feature large degrees of filler information, or even lengthy explanations.

    Feel free to surf to my page ... somanabolic muscle maximizer review

    ResponderEliminar
  57. What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I've discovered It positively useful and it has helped me out loads. I'm hoping to contribute & assist other users like its aided me.
    Great job.

    My page - http://quangngai.net

    ResponderEliminar
  58. Hey would you mind letting me know which webhost
    you're working with? I've loaded your blog in 3 different internet browsers and I must
    say this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good hosting provider at
    a honest price? Many thanks, I appreciate it!


    Also visit my blog: msn hotmail

    ResponderEliminar
  59. I am really happy to read this webpage posts which includes lots of useful facts, thanks for providing these kinds of
    statistics.

    Here is my weblog; hotmail delivery

    ResponderEliminar
  60. This site has some advantages expressed by current users that I discuss later.

    Different plugins are controlled in different ways.
    My call to travel with Word Press and not with one among
    the other big blogging entities like Blogger, had the whole lot
    to try to to with my possessing whole control over the web site.


    Feel free to surf to my web page - WP Social Press Review

    ResponderEliminar
  61. Princess Wedding Dresses tcuts, and can help you become successful in generating
    a terrific online profit as soon as possible. Daft Punk - Harder Better Faster
    Stronger There's something intriguing about a robotic voice egging you on. This song is from one of the i - Pod commercials called "Mashup.

    Here is my web site daft punk Random access memories rar

    ResponderEliminar
  62. Locate truthful customer reviews and testimonials to locate out how reliable
    the shop is in terms of delivery time and excellent.

    Have a look at my blog: bowflex selecttech 552

    ResponderEliminar
  63. Key features include the ability to retweet, follow,
    unfollow friends, send direct messages, manage multiple Twitter
    accounts and so much more. The Mc - Manus home is still
    a work in progress, despite the impressive art on the walls.
    Pop singer Lady Ga - Ga has been selling cool rubber
    bracelets emblazoned with "We Pray for Japan" (in both English and Japanese) on her
    official online store.

    Also visit my blog :: Top 20 Music Weekly

    ResponderEliminar
  64. Yo también quiero crear!!!!!, aunque no me toqué la tela, me encanta hacer cosas con vosotras

    ResponderEliminar
  65. Jajaja!!! Acabo de ver la fecha ahora. He llegado con retraso, ya me parecía a mi!!!!, si no había recibido nada por email......, bueno continuaré como hasta ahora, mirando vuestros blog y sacando lindas ideas, un besitoooo

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...